Середа, 5 Серпня, 2020

Нарешті два бульвари з’єднають у Франківську

Як повідомив вчора у прямому ефірі на своїй сторінці у Фейсбук Руслан Марцінків, нарешті влада змогла усунути останню перешкоду до з’єднання двох...

Посилений контроль на дорогах Франківщини має зменшити кількість ДТП

Днями правоохоронні служби Франківської області прозвітували перед громадою. Виявлено, що на Прикарпатті за перше півріччя 2020 року сталося майже півтори тисячі дорожньо-транспортних...

В Тернополі може з’явитися трав’яний пляж з басейнами

В Тернополі незабаром можуть облаштувати ще одну відпочинкову зону. Електронну петицію з таким проханням подала тернополянка. Повідомляє «Ternopil-future». Петиція...

Нарешті два бульвари з’єднають у Франківську

Як повідомив вчора у прямому ефірі на своїй сторінці у Фейсбук Руслан Марцінків, нарешті влада змогла усунути останню перешкоду до з’єднання двох...

Стан франківського вокзалу обурив голову правління Укрзалізниці

Івано-Франківський залізничний вокзал вже давно виконує функцію основних воріт в Карпати для усіх гостей міста та регіону. І завдяки старовинній архітектурі та...

Живопліт чи метал? Комунальники планують оновити вулиці Франківська

Комунальники підняли питання щодо зміни металевих огорож, що розділяють проїжджу частину та тротуар, на «живі» зелені насадження. Проте чи сподобаються такі зміни та наскільки вони реальні, думка мешканців розділилася. Далі на frankivsk-future.

Переваги зелених насаджень

Директор департаменту благоустрою Михайло Смушак виділяє такі переваги живоплоту:

  • така зона виглядає набагато краще, красивіше, естетичніше;
  • якщо висадити дерева, то це допоможе в літню пору сховатися від сонця в природній тіні;
  • зелень буде насичувати повітря свіжим киснем та покращувати екологію Франківська;
  • «жива» огорожа допоможе знизити шум від дороги;
  • та захистить людей від забруднення в дощову погоду, коли з-під коліс машин розлітаються бризки калюжі тощо.

Комунальники хочуть замінити усі встановлені металеві огорожі в Івано-Франківську на такий «живий» парканчик, що значно покращить атмосферу, загальний вигляд міста та стан повітря. І багато мешканців міста їх підтримають. Адже якщо думати теоретично, то це дійсно корисно і привабливо. Але необхідно звернути увагу на всі аспекти та нюанси перед тим, як впроваджувати подібні зміни.

Та чи так все просто?

Проте є й інша сторона даного питання. По-перше, на реалізацію подібного проекту потрібно виділити чимало коштів. Озеленення міста потребує щорічних грошових інвестицій на відповідні матеріли та рослини, а також вимагає значної роботи від комунальників. Доведеться переробити дуже багато тротуарів та придорожніх частин та повністю змінити їх вигляд і конструкцію.

По-друге, дивлячись на стан наших вулиць, особливо в центрі міста, з’являється подив, а де знайдуть місце для подібних насаджень? До прикладу, початок вулиці Чорновола чи Мазепи і без того не мають досить місця для пішоходів. Подекуди між собою не можуть розминутися навіть двоє людей. А якщо є потреба пройти з дитячим візочком, то доводиться шукати більш широку вулицю для цього, адже місця на тротуарі не вистачає.

Та навіть широка Галицька не дозволить реалізувати подібний проект, адже частину тротуару забрали під лавочки, а частину виділили для велосипедистів. Якщо взяти ще частину тротуару для зелених насаджень, які займають простору набагато більше, ніж вузька металева конструкція, то пішоходам взагалі не залишиться місця для пересування.

Думка людей розділилась

Та й самі франківці мають двояке ставлення до цього питання. Адже з одного боку хочеться, щоб в нас в місті було більше свіжого повітря, зелених насаджень, природньої тіні від дерев, менше відчувалося шкідливих викидів з автомобільних вихлопних труб тощо. З другого боку, знаючи, як їздять наші водії, без подібної металевої захисної огорожі рівень небезпеки значно підвищиться. Більшість громадян хочуть почуватися в безпеці, прогулюючись по вулиці.

Чи здійснять озеленення міста та чи замінять металеві огорожі на живопліт в Івано-Франківську ще поки невідомо. Це питання мусить вирішуватися з місцевою владою, адже кошти на це підуть з місцевого бюджету та така робота потребує чималих інвестицій. Також треба розуміти, що за один день чи навіть місяць здійснити подібну реконструкцію на вулицях неможливо.

Latest Posts

Посилений контроль на дорогах Франківщини має зменшити кількість ДТП

Днями правоохоронні служби Франківської області прозвітували перед громадою. Виявлено, що на Прикарпатті за перше півріччя 2020 року сталося майже півтори тисячі дорожньо-транспортних...

В Тернополі може з’явитися трав’яний пляж з басейнами

В Тернополі незабаром можуть облаштувати ще одну відпочинкову зону. Електронну петицію з таким проханням подала тернополянка. Повідомляє «Ternopil-future». Петиція...

Нарешті два бульвари з’єднають у Франківську

Як повідомив вчора у прямому ефірі на своїй сторінці у Фейсбук Руслан Марцінків, нарешті влада змогла усунути останню перешкоду до з’єднання двох...

Стан франківського вокзалу обурив голову правління Укрзалізниці

Івано-Франківський залізничний вокзал вже давно виконує функцію основних воріт в Карпати для усіх гостей міста та регіону. І завдяки старовинній архітектурі та...

Австрійські організації заінтересувались історією поховань на Прикарпатті

У Калуші, що на Прикарпатті, знайшли історичні знахідки з XVII – початку XX ст. Віднайшов їх краєзнавець Василя Фіцак. Знайдені предмети представили громадкості в краєзнавчому...