Четвер, 21 Січня, 2021

На Франківщині пошкоджені залізничні колії та дороги. Рух зупинено

Вже третій день страшна негода панує на Прикарпатті. Весь регіон заливає дощами, річки виходять з берегів, руйнують мости, призводять до зсуву ґрунтів...

«Ми повинні вчитися цивілізованості», – заступник мера про конфлікти в громадському транспорті

Вчора, п’ятнадцятого грудня, відбувся онлайн-прийом заступника міського голови Івано-Франківська, директора департаменту інфраструктури, житлової та комунальної політики об’єднаної територіальної громади Михайла Смушака. Під...

Відмивання грошей без чіткого плану дій? Плани реставрації Пнівського замку

На даний час Прикарпаття може показати цікавим туристам більше ніж 4 тисячі пам’яток архітектури. Але дуже багато з них потребують капіталовкладень та...

Вміщалося 50 осіб: в Івано-Франківську розповіли цікаві факти про легендарний «пижик»

Чимало іванофранківців пам’ятають, як наприкінці 90-х років міськими дорогами їздили невеликі пасажирські автобуси білого та синього кольорів. Так звані «пижики» були першими...

Будинок-привид можна врятувати, облаштувавши у ньому музей Заливахи

Вже вкотре піднімається питання щодо долі занедбаного будинку, де колись була майстерня відомого українського живописця, шістдесятника та члена Клубу творчої молоді Опанаса...

Будівництво цементобетонних доріг: переваги та перспективи

Днями в с. Ямниця, поблизу Івано-Франківська відбувся круглий стіл,  де було обговорено переваги цементобетонних доріг, зазначає frankivsk-future.  В Україні переважно використовують асфальтобетон, адже такі шляхи швидко будуються проте, вони неякісні і потребують частого ремонту. Раніше у достатній кількості був бітум-основний будівельний матеріал в асфальтобетоні.

5 липня на засіданні уряду України, керівник Укравтодору презентував нову стратегію розвитку дорожньої інфраструктури, одним з реалізації її застосування є технологія укочування бетону при капітальних ремонтах доріг. Шляхи з цементобетону вже давно будують у Європі та Китаї і навіть у бідних країна, оскільки матеріал являється доволі дешевим. До того ж технологія укочування бетону дасть імпульс розвитку внутрішнього виробництва, адже на цементобетонну дорогу потрібен цемент, щебінь та пісок, усе це є в Україні, зокрема і на Прикарпатті у с. Ямниця “Івано-Франківськцемент”. Організатори, також вказують і на те, що така проблематика та стан доріг цікавить молодих людей, адже, вони в більшій мірі зацікавлені в покращені дорожніх шляхів. 

завод

Наразі в Україні понад 90%  доріг побудовані з асфальтобетону, натомість з цементобетону менше 2%. Однією із таких доріг є Київ-Ковель-Яготин, яка побудована ще в 70-тих роках. 

Latest Posts

«Ми повинні вчитися цивілізованості», – заступник мера про конфлікти в громадському транспорті

Вчора, п’ятнадцятого грудня, відбувся онлайн-прийом заступника міського голови Івано-Франківська, директора департаменту інфраструктури, житлової та комунальної політики об’єднаної територіальної громади Михайла Смушака. Під...

Відмивання грошей без чіткого плану дій? Плани реставрації Пнівського замку

На даний час Прикарпаття може показати цікавим туристам більше ніж 4 тисячі пам’яток архітектури. Але дуже багато з них потребують капіталовкладень та...

Вміщалося 50 осіб: в Івано-Франківську розповіли цікаві факти про легендарний «пижик»

Чимало іванофранківців пам’ятають, як наприкінці 90-х років міськими дорогами їздили невеликі пасажирські автобуси білого та синього кольорів. Так звані «пижики» були першими...

Будинок-привид можна врятувати, облаштувавши у ньому музей Заливахи

Вже вкотре піднімається питання щодо долі занедбаного будинку, де колись була майстерня відомого українського живописця, шістдесятника та члена Клубу творчої молоді Опанаса...

Навіщо потрібен мотоблок?

Якщо у вас є заміський будинок, то в весняний період ви починаєте замислюватися про покупку мотоблока. Але багато хто не знає якими функціями володіє...