П’ятниця, 18 Червня, 2021

В Івано-Франківську тимчасово змінили маршрут одного комунального автобуса

Вчора, десятого листопада, в Івано-Франківську під час засідання виконавчого комітету прийняли рішення про те, щоб тимчасово змінити один з комунальних маршрутів у...

Найкоротша і найдовша: про франківські вулиці Труша і Коновальця

В Івано-Франківську, як і в інших містах України, є вулиці різної довжини. Різниця в довжині деяких вулиць зовсім незначна, а в деяких...

Одна з найкрасивіших і найстаріших в Івано-Франківську: історія вулиці Шевченка

Вулиця Шевченка є однією з найдавніших, найкомфортніших і найкрасивіших вулиць Івано-Франківська. Вона знаходиться в центральній частині міста, неподалік Вічевого майдану та міського...

Історія залізничного вокзалу Івано-Франківська

Залізничний вокзал міста Станіславова був частиною Львівсько-Чернівецько-Ясської залізниці, яка існувала за часів Австро-Угорської імперії. Загальна довжина цієї залізниці складала приблизно 580 кілометрів....

Популярний громадський транспорт: коротка історія франківських тролейбусів

Тролейбус – це один із видів громадського транспорту, обладнаний одним або декількома електродвигунами та отримує живлення безпосередньо від зовнішнього джерела за допомогою...

Будівництво цементобетонних доріг: переваги та перспективи

Днями в с. Ямниця, поблизу Івано-Франківська відбувся круглий стіл,  де було обговорено переваги цементобетонних доріг, зазначає frankivsk-future.  В Україні переважно використовують асфальтобетон, адже такі шляхи швидко будуються проте, вони неякісні і потребують частого ремонту. Раніше у достатній кількості був бітум-основний будівельний матеріал в асфальтобетоні.

5 липня на засіданні уряду України, керівник Укравтодору презентував нову стратегію розвитку дорожньої інфраструктури, одним з реалізації її застосування є технологія укочування бетону при капітальних ремонтах доріг. Шляхи з цементобетону вже давно будують у Європі та Китаї і навіть у бідних країна, оскільки матеріал являється доволі дешевим. До того ж технологія укочування бетону дасть імпульс розвитку внутрішнього виробництва, адже на цементобетонну дорогу потрібен цемент, щебінь та пісок, усе це є в Україні, зокрема і на Прикарпатті у с. Ямниця “Івано-Франківськцемент”. Організатори, також вказують і на те, що така проблематика та стан доріг цікавить молодих людей, адже, вони в більшій мірі зацікавлені в покращені дорожніх шляхів. 

завод

Наразі в Україні понад 90%  доріг побудовані з асфальтобетону, натомість з цементобетону менше 2%. Однією із таких доріг є Київ-Ковель-Яготин, яка побудована ще в 70-тих роках. 

Latest Posts

Найкоротша і найдовша: про франківські вулиці Труша і Коновальця

В Івано-Франківську, як і в інших містах України, є вулиці різної довжини. Різниця в довжині деяких вулиць зовсім незначна, а в деяких...

Одна з найкрасивіших і найстаріших в Івано-Франківську: історія вулиці Шевченка

Вулиця Шевченка є однією з найдавніших, найкомфортніших і найкрасивіших вулиць Івано-Франківська. Вона знаходиться в центральній частині міста, неподалік Вічевого майдану та міського...

Історія залізничного вокзалу Івано-Франківська

Залізничний вокзал міста Станіславова був частиною Львівсько-Чернівецько-Ясської залізниці, яка існувала за часів Австро-Угорської імперії. Загальна довжина цієї залізниці складала приблизно 580 кілометрів....

Популярний громадський транспорт: коротка історія франківських тролейбусів

Тролейбус – це один із видів громадського транспорту, обладнаний одним або декількома електродвигунами та отримує живлення безпосередньо від зовнішнього джерела за допомогою...

Індустріальний парк навколо Франківська: перспективи, наслідки

Активно об’єднуючи місцеві громади навколо Івано-Франківська у Руслана Марцінківа були серйозні плани щодо їх земель. Адже ставши власністю міста величезна територія тепер доступна для...