Днями в с. Ямниця, поблизу Івано-Франківська відбувся круглий стіл, де було обговорено переваги цементобетонних доріг, зазначає frankivsk-future. В Україні переважно використовують асфальтобетон, адже такі шляхи швидко будуються проте, вони неякісні і потребують частого ремонту. Раніше у достатній кількості був бітум-основний будівельний матеріал в асфальтобетоні.
5 липня на засіданні уряду України, керівник Укравтодору презентував нову стратегію розвитку дорожньої інфраструктури, одним з реалізації її застосування є технологія укочування бетону при капітальних ремонтах доріг. Шляхи з цементобетону вже давно будують у Європі та Китаї і навіть у бідних країна, оскільки матеріал являється доволі дешевим. До того ж технологія укочування бетону дасть імпульс розвитку внутрішнього виробництва, адже на цементобетонну дорогу потрібен цемент, щебінь та пісок, усе це є в Україні, зокрема і на Прикарпатті у с. Ямниця “Івано-Франківськцемент”. Організатори, також вказують і на те, що така проблематика та стан доріг цікавить молодих людей, адже, вони в більшій мірі зацікавлені в покращені дорожніх шляхів.
Наразі в Україні понад 90% доріг побудовані з асфальтобетону, натомість з цементобетону менше 2%. Однією із таких доріг є Київ-Ковель-Яготин, яка побудована ще в 70-тих роках.