Четвер, 18 Квітня, 2024

Керамічна черепиця – нюанси вибору

Керамічна черепиця – матеріал, що має безліч переваг та один недолік – він дорогий. Але при цьому вигідний, тому що служить мінімум 80 років, не вимагає експлуатаційних витрат, підвищує ліквідність будівлі і приносить задоволення власникам через свою неймовірну красу та надійність. Але чи можна купити керамічну черепицю та при цьому заощадити? На що звернути увагу під час виборів? Спробуймо розібратися в цих питаннях у рамках цієї невеликої статті.

Нюанс 1 – формат

Керамічна черепиця буває 3 видів (мова про розміри):

  • звичайна;
  • дрібноштучна;
  • великоформатна.

Зрозуміло, що для облаштування 1 м2 покрівельної поверхні останньої, тобто більшої, потрібно менше, але наскільки? У деяких виробників, наприклад у Braas, витрата на кв. м дрібноштучної черепиці становить 38 штук, а великоформатної — лише 9. А натуральна черепиця — матеріал поштучний. Ось і рахуйте.

Нюанс 2 – кут нахилу покрівлі

Важливий момент, що дозволяє відсіяти всі невідповідні види керамічної черепиці. Про нього потрібно насамперед повідомити продавця, який підбиратиме матеріал для вашого будинку. Є моделі із мінімальним кутом нахилу 24°. Але це швидше виняток, ніж правило. Більшість серій натуральної черепиці підходять для дахів з ухилом 10-90 °.

Нюанс 3 – виробник

Лідери галузі – німці. Причини особливого статусу німецьких компаній – традиції, якісна сировина, передові технології, найкраще оснащення.

До найпопулярніших брендів відносять:

  • Braas – концерн, добре знайомий в Україні. Він є найбільшим виробником не тільки рядової черепиці, але і всіх додаткових матеріалів, серед яких різні види жолобків, кріплень, вентиляційних стрічок, карнизних планок та ін. Браас пропонує 7 серій різного дизайну подивитися які можна тут https://roof-stone.com.ua/keramicheskaya-cherepica/. Основні: класична хвильова, ромбоподібна, «бобровий хвіст», прямокутна. Кожен профіль представлений у різних відтінках та видах покриття поверхні. Покупцям є з чого вибирати, що вони із задоволенням роблять, причому у різних частинах світу.
  • Creaton – найбільша компанія з більш ніж сторічною історією. Вона відома стійкістю своїх виробів, їх неперевершеним дизайном та кольоровим оформленням. Модельний ряд складається з 23 колекцій та 60 кольорів. Бренд поставляє покрівельні системи, де всі елементи продумані до деталей.
  • Roben – це 10 лінійок та більше 50 відтінків. У бренду є вишневі, баклажанові та навіть багатобарвні варіанти. Деякі прямокутні моделі мають ідеально рівну поверхню, а класичні – різну висоту хвилі.

Основні доданки успіху представлених компаній: величезний асортимент, чудова якість, оригінальні моделі.

Нюанс 4 — ціна

Керамічна черепиця – дорогий покрівельний матеріал. Всі інші види покрівельних покриттів «намагаються бути схожими» на неї хоча б зовні. А все тому, що за естетичності та довговічністю їй немає рівних. Що стосується ціни на різні види керамічної черепиці, то глазуровані моделі коштують дорожче. Тому що вони краще захищені від атмосферного впливу, не уражаються грибками і виглядають приголомшливо, особливо після дощу.

Висока ціна керамічної черепиці – поняття відносне. Якщо зважити на всі її плюси і рекордну довговічність, то таке придбання можна розглядати лише як вигідну інвестицію, що підвищує цінність самого будинку. У Європі їй віддають перевагу в 97% випадків, а жителів цієї частини світу важко звинуватити в недбалості та нерозумності.

Latest Posts

.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.