За результатами місцевих виборів місто залишиться під керівництвом Руслана Марцінківа, а, значить, франківчани дали йому шанс виконати ще багато своїх передвиборчих обіцянок, серед яких також є новий міст на Пасічну, аукціон на будівництво якого відбувся ще у вересні 2017 року. Тоді Управління капітального будівництва міськвиконкому уклало угоду про додаткові роботи з будівництва мосту на 58,35 мільйони гривень із ТОВ “Мостобудівельний загін № 112”, про що написано на сайті Прозорро. Далі на frankivsk-future.
Тендер на третю чергу будівництва коштував уже 120 мільйонів. Згодом для більшої надійності і довговічності об’єкту було внесено зміни про зміну сталезалізобетонної балки на сталеву з ортотропною сталевою плитою проїзду та ще деякі частини конструкції, що значно вплинуло на вартість робіт, яка піднялася до 178,35 мільйонів гривень. В листопаді 2018 року після того, як були завершені роботи з фундаментом і влаштовані опори, було зроблено коректуру проєкту і керівник управління капітального будівництва Роман Галіпчак повідомив, що реальна ціна мосту вже сягла відмітки в 350 мільйонів. 4 квітня 2019 року на Прозорро був оголошений тендер на будівництво І черги мосту на 329,69 мільйонів.
Вартість цього знаменитого і досі незавершеного об’єкту щоразу зростає. Того року Руслан Марцінків сказав, що місто власними силами не зможе звести міст і нам знадобиться допомога держави, після чого просив у президента Володимира Зеленського ще 150 мільйонів. У вересні цього року мер повідомив про виділення державою 60 мільйонів на будівництво цього об’єкту.
Ще 60 мільйонів для будівництва. Чи вистачить?
Вчора, 4 листопада, Кабінет Міністрів України вирішив знову відреагувати на потреби будівництва транспортної інфраструктури області та ухвалив виділення субвенції на суму 60 мільйонів гривень. Кошти, за словами прем’єр-міністра Дениса Шмигаля, мають піти на міст через річку Бистриця-Солотвинська а також на кілька розв’язок, що були пошкоджені весняними та літніми повенями. Окрім того, ще 262,8 мільйонів з резерву держбюджету піде на відновлення інфраструктури, яка була пошкоджена стихійним лихом.
Зараз міст готовий приблизно на 80%, а мер обіцяє, що наступного року він буде повністю введений в експлуатацію, адже в 2021 році минає 50-річний термін експлуатації існуючого моста на Пасічну, через що його потрібно буде закрити, хоча 27 січня 2019 року міський голова Івано-Франківська пообіцяв капітально відремонтувати старий міст на Пасічну після того, як збудують новий.