Неділя, 24 Січня, 2021

На Франківщині пошкоджені залізничні колії та дороги. Рух зупинено

Вже третій день страшна негода панує на Прикарпатті. Весь регіон заливає дощами, річки виходять з берегів, руйнують мости, призводять до зсуву ґрунтів...

«Ми повинні вчитися цивілізованості», – заступник мера про конфлікти в громадському транспорті

Вчора, п’ятнадцятого грудня, відбувся онлайн-прийом заступника міського голови Івано-Франківська, директора департаменту інфраструктури, житлової та комунальної політики об’єднаної територіальної громади Михайла Смушака. Під...

Відмивання грошей без чіткого плану дій? Плани реставрації Пнівського замку

На даний час Прикарпаття може показати цікавим туристам більше ніж 4 тисячі пам’яток архітектури. Але дуже багато з них потребують капіталовкладень та...

Вміщалося 50 осіб: в Івано-Франківську розповіли цікаві факти про легендарний «пижик»

Чимало іванофранківців пам’ятають, як наприкінці 90-х років міськими дорогами їздили невеликі пасажирські автобуси білого та синього кольорів. Так звані «пижики» були першими...

Будинок-привид можна врятувати, облаштувавши у ньому музей Заливахи

Вже вкотре піднімається питання щодо долі занедбаного будинку, де колись була майстерня відомого українського живописця, шістдесятника та члена Клубу творчої молоді Опанаса...

Коли буде міст на Пасічній?

Останнім часом дуже гостро стоїть питання з мостом на Пасічній. Його стан настільки аварійний, що в народі йому вже дали назву «фронтовий». Періодично деякі частини дороги просто провалюються і створюють небезпечні ситуації для водіїв. Користуватись ним надзвичайно небезпечно і поки що влада лиш підремонтовує та латає окремі ділянки. Далі розповість «Франківськ Майбутнього».

Перший тендер

4 роки тому було оголошено тендер на проведення основних ремонтних робіт безпосередньо для моста. В той час вартість подібних заходів оцінювалась в 202 млн гривень. Серед чотирьох будівельних компаній, які зголосились прийняти у цьому участь, виграла одна – «Мостобудівельний загін №112». Вони стверджували, що зможуть виконати усі зазначені роботи за 120 млн гривень, що для міста стало би значною економією, адже на ремонт влада грошей не дала. Все робиться за рахунок місцевого бюджету.

Але робочий процес дуже затягнувся. Населення не розуміє, чому міст роблять так довго і лиш говорять про збільшення ціни. Це просто спосіб списати більше коштів чи є якась реальна проблема, яку необхідно вирішувати?

Такі запитання задали журналісти на інтерв’ю міському голові Руслану Марцінківу. Він пояснив, що зміна у ремонтних планах пов’язана насамперед з тим, що спочатку збирались забивати бетонні палі для створення надійної опори. Але глина виявилась занадто важкою і від цього способу прийшлось відмовитись.

Щоби зробити міст, який прослужить хоча б сто років, вирішили віддати перевагу іншому методу – створити 8 метрів опори, що йде вниз, та ще 7 до гори. Зроблені металеві конструкції мають витримати не тільки щоденне навантаження транспорту, але й землетруси і інші небезпечні явища, що можуть вплинути на його експлуатацію.

В результаті ремонтні роботи дещо затяглись. А за рахунок озвучених змін ціна матеріалів, що необхідні для цього, зросла з 38 000 гривень до 120 000. Та й зарплати, що виплачуються робочій групі, за цей час теж виросли. Все це впливає на зміну кошторису. Значна частина піде на металевий каркас, який сьогодні на ринку також не дешевий.

Очікування мера

Руслан Марцінків зазначив, що новий президент при офіційному візиті в Івано-Франківську пообіцяв виділити на будівництво моста в Пасічній 150 млн гривень. Ця сума би значно спростила проблему і тоді можна би було завершити основні ремонтні роботи уже до кінця наступного року.

Але поки що мова про гроші не йде і чи будуть вони дійсно направлені в місцевий бюджет на означені проблеми, на разі не відомо. Тож міський голова готується до найгіршої ситуації, коли коштів не вистачить. Руслан Марцінків заявляє, що в такому разі готовий навіть взяти кредит на те, щоб все ж таки завершити ремонтні роботи і зробити міст в Пасічній дійсно функціональним та надійним. Адже це дуже необхідно населенню.

Загалом збираються провести три етапи для покращення руху транспорту в цій частині міста. Насамперед необхідно оновити конструкцію моста. Залишилось ще доробити 80 метрів дороги. Але на цьому роботи не завершаться. Другий тендер буде оголошено на створення зручної розв’язки біля нього, що також виявляється досить складним об’єктом. І вже третя частина найпростіша – будівництво дороги на Хіміків, тому що тут з’являється цілий мікрорайон, до якого поки що немає належної траси. На все це потрібні кошти та час. Але очікування мера позитивні.

Latest Posts

«Ми повинні вчитися цивілізованості», – заступник мера про конфлікти в громадському транспорті

Вчора, п’ятнадцятого грудня, відбувся онлайн-прийом заступника міського голови Івано-Франківська, директора департаменту інфраструктури, житлової та комунальної політики об’єднаної територіальної громади Михайла Смушака. Під...

Відмивання грошей без чіткого плану дій? Плани реставрації Пнівського замку

На даний час Прикарпаття може показати цікавим туристам більше ніж 4 тисячі пам’яток архітектури. Але дуже багато з них потребують капіталовкладень та...

Вміщалося 50 осіб: в Івано-Франківську розповіли цікаві факти про легендарний «пижик»

Чимало іванофранківців пам’ятають, як наприкінці 90-х років міськими дорогами їздили невеликі пасажирські автобуси білого та синього кольорів. Так звані «пижики» були першими...

Будинок-привид можна врятувати, облаштувавши у ньому музей Заливахи

Вже вкотре піднімається питання щодо долі занедбаного будинку, де колись була майстерня відомого українського живописця, шістдесятника та члена Клубу творчої молоді Опанаса...

Сучасний проект найгіршої вулиці Івано-Франківська: якою буде та коли

Вже найближчим часом одна із найзанедбаніших вулиць обласного центру Івано-Франківська – Автоливмашівської – може «перевтілитись» в одну з найкращих. Уже розроблено проект на сучасний лад....