Субота, 19 Червня, 2021

В Івано-Франківську тимчасово змінили маршрут одного комунального автобуса

Вчора, десятого листопада, в Івано-Франківську під час засідання виконавчого комітету прийняли рішення про те, щоб тимчасово змінити один з комунальних маршрутів у...

Найкоротша і найдовша: про франківські вулиці Труша і Коновальця

В Івано-Франківську, як і в інших містах України, є вулиці різної довжини. Різниця в довжині деяких вулиць зовсім незначна, а в деяких...

Одна з найкрасивіших і найстаріших в Івано-Франківську: історія вулиці Шевченка

Вулиця Шевченка є однією з найдавніших, найкомфортніших і найкрасивіших вулиць Івано-Франківська. Вона знаходиться в центральній частині міста, неподалік Вічевого майдану та міського...

Історія залізничного вокзалу Івано-Франківська

Залізничний вокзал міста Станіславова був частиною Львівсько-Чернівецько-Ясської залізниці, яка існувала за часів Австро-Угорської імперії. Загальна довжина цієї залізниці складала приблизно 580 кілометрів....

Популярний громадський транспорт: коротка історія франківських тролейбусів

Тролейбус – це один із видів громадського транспорту, обладнаний одним або декількома електродвигунами та отримує живлення безпосередньо від зовнішнього джерела за допомогою...

Марцінків пообіцяв добудувати міст на Пасічній

Сьогодні, 9 червня 2020 року, на офіційному сайті мера Івано-Франківська Руслана Марцінківа з’явилися фото з моста на Пасічній. Очільник міста пообіцяв добудувати його вже цього року, повідомляє Франківськ Майбутнього.

Даний об’єкт є дуже важким та критичним. Його почали будувати ще з 2016 року, оскільки дорога в цьому напрямку є надзвичайно важливою та затребуваною всіма жителями Франківської ОТГ. Окрім моста, влада Франківська обіцяє ще й зробити зручну дорожню розв’язку в районі Надрічної вулиці, що значно сприяє дорожньому руху.

Проте міст на Пасічній чекають уже багато років і нікому не відомо, скільки коштів на його будівництво уже витрачено. Так, Руслан Марцінків звітується і каже, що спочатку закладеного бюджету в 200 мільйонів гривень мало вистачити, проте тривале будівництво, зростання цін та інші проблеми з економікою вплинули на те, що його вартість зросла більше як вдвічі.

Щоб цього року завершити обіцяне будівництво моста місцева влада зверталася по допомогу до українського уряду, щоб на це виділили ще 150 мільйонів. Проте в зв’язку з пандемією, карантином та необхідністю перевести більшу частину державних коштів на боротьбу з COVID-19, фінансування стало неможливим.

Тож Руслан Марцінків пообіцяв, що за кошти місцевого бюджету міст на Пасічній все одно буде добудований. На разі з початком літнього тепла розпочався наступний етап робіт на мості. Власне тут активно доробляється дільниця «МЗ-112». На ній провели ревізію, склали перелік того, що ще треба зробити та вже збирають 12-ти та 15-ти метрові металеві конструкції для опори. Далі планують перейти на інший берег річки і продовжити ремонт там.

Всі етапи роботи та кошти, які виділяє місцевий бюджет на будівництво моста, контролює Руслан Марцінків, який періодично виїжджає на місце та оглядає конструкцію з своїми помічниками. Тож, будемо сподіватися, що до наступних місцевих виборів теперішній мер виконає свою обіцянку, тим самим заручившись голосами франківців.

Фото взято з сайту Руслана Марцінківа.

Latest Posts

Найкоротша і найдовша: про франківські вулиці Труша і Коновальця

В Івано-Франківську, як і в інших містах України, є вулиці різної довжини. Різниця в довжині деяких вулиць зовсім незначна, а в деяких...

Одна з найкрасивіших і найстаріших в Івано-Франківську: історія вулиці Шевченка

Вулиця Шевченка є однією з найдавніших, найкомфортніших і найкрасивіших вулиць Івано-Франківська. Вона знаходиться в центральній частині міста, неподалік Вічевого майдану та міського...

Історія залізничного вокзалу Івано-Франківська

Залізничний вокзал міста Станіславова був частиною Львівсько-Чернівецько-Ясської залізниці, яка існувала за часів Австро-Угорської імперії. Загальна довжина цієї залізниці складала приблизно 580 кілометрів....

Популярний громадський транспорт: коротка історія франківських тролейбусів

Тролейбус – це один із видів громадського транспорту, обладнаний одним або декількома електродвигунами та отримує живлення безпосередньо від зовнішнього джерела за допомогою...

Живопліт чи метал? Комунальники планують оновити вулиці Франківська

Комунальники підняли питання щодо зміни металевих огорож, що розділяють проїжджу частину та тротуар, на «живі» зелені насадження. Проте чи сподобаються такі зміни...