П’ятниця, 18 Червня, 2021

В Івано-Франківську тимчасово змінили маршрут одного комунального автобуса

Вчора, десятого листопада, в Івано-Франківську під час засідання виконавчого комітету прийняли рішення про те, щоб тимчасово змінити один з комунальних маршрутів у...

Найкоротша і найдовша: про франківські вулиці Труша і Коновальця

В Івано-Франківську, як і в інших містах України, є вулиці різної довжини. Різниця в довжині деяких вулиць зовсім незначна, а в деяких...

Одна з найкрасивіших і найстаріших в Івано-Франківську: історія вулиці Шевченка

Вулиця Шевченка є однією з найдавніших, найкомфортніших і найкрасивіших вулиць Івано-Франківська. Вона знаходиться в центральній частині міста, неподалік Вічевого майдану та міського...

Історія залізничного вокзалу Івано-Франківська

Залізничний вокзал міста Станіславова був частиною Львівсько-Чернівецько-Ясської залізниці, яка існувала за часів Австро-Угорської імперії. Загальна довжина цієї залізниці складала приблизно 580 кілометрів....

Популярний громадський транспорт: коротка історія франківських тролейбусів

Тролейбус – це один із видів громадського транспорту, обладнаний одним або декількома електродвигунами та отримує живлення безпосередньо від зовнішнього джерела за допомогою...

Ремонт «Золотої підкови Карпат»

На вихідних голова Івано-Франківської ОДА Денис Шмигаль особисто перевірив, як відбулися ремонтні роботи на трасі Р-24 та взяв участь у здачі в експлуатацію моста, що пролягає через річку Рибниця. Далі розповість frankivsk-future.

Ремонт виконано за планом!

На своїй сторінці наприкінці робочого дня Денис Шмигаль зазначив, що всі заплановані ремонтні роботи на автотрасі у напрямку Татарів – Кам’янець-Подільський виконані в повному обсязі. Хоча деяка частина дороги ще потребує додаткової уваги та вкладення фінансів. Тож її завершать уже наступного року, коли відбудеться поповнення обласного бюджету.

Наразі тепер туристи та жителі області можуть вільно користуватися трасою та подорожувати так званим «Золотим кільцем Карпат». Траса Р-24 з’єднує Івано-Франківськ, Коломию, Косів, Верховину, Татарів, Ворохту, Делятин, Яремчу та Надвірну. По ній можна легко дістатися до Говерли, Чорного хребта та Дземброні.

Нагадаємо, що ця ділянка дороги є частиною важливого туристичного напрямку, по якому щороку бажають проїхатися тисячі туристів. І заради прогулянки по чудовим карпатським краєвидам в нашу область приїжджають люди не тільки з усієї України, але й з закордону. Завдяки цьому в облдержбюджет поступають значні кошти. Тож якщо покращити стан доріг та рухатися в напрямку активного розвитку туризму, можна досягти покращення економіки Прикарпаття в цілому.

Варто відзначити, що вказана траса Р-24 має протяжність в 169 км та об’єднує між собою основні районні центри. А разом з Н-10 Стрий – Мамалига та Н-09 Мукачево – Львів створює комплексну транспортну систему під назвою «Золота підкова Карпат». І вже половина найпопулярнішого та затребуваного туристичного маршруту в Західній Україні відремонтована.

Що вже є і що ще буде

Цього року планом передбачалося повне покриття двошаровим асфальтобетоном ділянки в напрямку Верховинського району, яка була дуже занедбана та викликала нарікання водіїв. Найважливішими зонами стали дороги безпосередньо біля селища Ворохти та на Кривопільскому перевалі.

Решта ділянок потребувала дрібного поточного ремонту. Для цього використовували метод «карт», коли замінюється не все дорожнє полотно, а тільки його невелика пошкоджена частина. Це значно економить гроші та час і не потребує тривалого перекриття автошляху. Також ремонтники здали в експлуатацію міст біля Косова, що прокладений через річку Рибницю.

Як відзначає Денис Шмигаль, весь намічений план, що створювався на 2019 рік виконаний та вкладені кошти повністю відпрацьовані бригадою. Тепер перед обласною адміністрацією стоїть завдання отримати наступну частину фінансування в розмірі 1,5-2 млрд гривень, що допоможе повністю виконати ремонтні роботи на автотрасах Івано-Франківської області.

Для цього планується створити проектно-кошторисну документацію, підготувати плани робіт та провести тендери серед ремонтних організацій, які здатні будуть в найкоротші терміни реалізувати задумане. А щоб здійснити все ще за сприятливої теплої погоди, необхідно діяти оперативно, щоб вже до весни всі підготовчі та бюрократичні етапи завершились.

1

Latest Posts

Найкоротша і найдовша: про франківські вулиці Труша і Коновальця

В Івано-Франківську, як і в інших містах України, є вулиці різної довжини. Різниця в довжині деяких вулиць зовсім незначна, а в деяких...

Одна з найкрасивіших і найстаріших в Івано-Франківську: історія вулиці Шевченка

Вулиця Шевченка є однією з найдавніших, найкомфортніших і найкрасивіших вулиць Івано-Франківська. Вона знаходиться в центральній частині міста, неподалік Вічевого майдану та міського...

Історія залізничного вокзалу Івано-Франківська

Залізничний вокзал міста Станіславова був частиною Львівсько-Чернівецько-Ясської залізниці, яка існувала за часів Австро-Угорської імперії. Загальна довжина цієї залізниці складала приблизно 580 кілометрів....

Популярний громадський транспорт: коротка історія франківських тролейбусів

Тролейбус – це один із видів громадського транспорту, обладнаний одним або декількома електродвигунами та отримує живлення безпосередньо від зовнішнього джерела за допомогою...

Австрійські організації заінтересувались історією поховань на Прикарпатті

У Калуші, що на Прикарпатті, знайшли історичні знахідки з XVII – початку XX ст. Віднайшов їх краєзнавець Василя Фіцак. Знайдені предмети представили громадкості в краєзнавчому...