Як змінилися прикарпатські дороги за останні п’ять років

За часів президента-втікача Януковича  дороги Івано-Франківської та сусідніх Тернопільської і Львівської областей фінансувалися по залишковому принципу та перебували в незадовільному стані. Далі розповість «Франківськ Майбутнього».

Станом на 2014 рік в Івано-Франківській області майже 95% доріг державного значення потребували ремонту. На кінець 2019 р. служба автомобільних доріг Івано-Франківщини звітує, що за останні чотири роки відремонтовано 50% доріг від загальної потреби.

 «В умовах обмеженого фінансування з метою покращення безпеки руху на дорогах застосовуються тимчасові заходи – ліквідація аварійної ямковості та дрібний ремонт методом карт. У 2019 році ліквідовано ямковість на площі 125 тис. м2, а також ліквідовано аварійну деформацію дорожнього покриття локальними картами на 24 км автодоріг державного значення. Встановлено та замінено 1,5 тисячі дорожніх знаків. Поновлено горизонтальну дорожню розмітку на 790 км. Також оновлено 350 пішохідних переходів», – відзначив заступник начальника служби автомобільних доріг Михайло Новосільський.

Відновлені шляхи

В 2016-17 рр. закінчилися ремонти троси H-09 Львів-Мукачеве ( відрізку від Львова до Івано-Франківська та Яблуницького перевалу). До початку 2020 р. планується завершити ремонт траси Р-24 Татарів – Кам’янець-Подільський (в межах нашої області) та доробити 2,8 км. дороги на відрізку Ворохта-Верховина. Тривають дорожні роботи з середнього ремонту на трасі державного значення Р-20 Снятин – Тязів, відновлення кільцевого перехрестя біля м. Городенка. До кінця 2019 р. планується здати в користування ділянку дороги Р-62 Криворівня – Чернівці, доробити відрізок шляху від Устерік до Білоберізки.

Амбітні плани

На сьогоднішній день на Прикарпатті є чотири ділянки автодоріг загальною протяжністю понад 20 км, які потребують капітального ремонту. Найскладніша ситуація спостерігається на трасі Р-21 Долина-Хуст, особливо в районі Вишківського перевалу, де до кінця цього року планується ямковий ремонт, а наступного року вже капітальний.

Є в планах служби автодоріг будівництво та реконструкція автомобільних мостів. Зокрема, планується добудова автомобільного мосту в м. Косів на трасі Р-24, де залишилося укласти асфальтне покриття та облаштувати сам під’їзд до споруди. Активно тривають роботи на мості через Дністер, що з’єднує трасу між Бурштином та Калушом. Потребують ремонту мости в смт. Делятин, на трасі Делятин-Раківчик у Ланчині, у Стопчатові, Боднарові, у Рожневі Косівського району. Також профільна служба звітує що в області немає жодного аварійного мосту , є тільки споруди що експлуатуються тривалий час та потребують капітального ремонту.

Цікава публікація?

Поділіться нею в соцмережах

 
The website encountered an unexpected error. Please try again later.