Субота, 19 Червня, 2021

В Івано-Франківську тимчасово змінили маршрут одного комунального автобуса

Вчора, десятого листопада, в Івано-Франківську під час засідання виконавчого комітету прийняли рішення про те, щоб тимчасово змінити один з комунальних маршрутів у...

Найкоротша і найдовша: про франківські вулиці Труша і Коновальця

В Івано-Франківську, як і в інших містах України, є вулиці різної довжини. Різниця в довжині деяких вулиць зовсім незначна, а в деяких...

Одна з найкрасивіших і найстаріших в Івано-Франківську: історія вулиці Шевченка

Вулиця Шевченка є однією з найдавніших, найкомфортніших і найкрасивіших вулиць Івано-Франківська. Вона знаходиться в центральній частині міста, неподалік Вічевого майдану та міського...

Історія залізничного вокзалу Івано-Франківська

Залізничний вокзал міста Станіславова був частиною Львівсько-Чернівецько-Ясської залізниці, яка існувала за часів Австро-Угорської імперії. Загальна довжина цієї залізниці складала приблизно 580 кілометрів....

Популярний громадський транспорт: коротка історія франківських тролейбусів

Тролейбус – це один із видів громадського транспорту, обладнаний одним або декількома електродвигунами та отримує живлення безпосередньо від зовнішнього джерела за допомогою...

Щоб розвивати туризм: франківські депутати просять уряд та УЗ відновити колію від Підвисокого до Галича

В Івано-Франківській міській раді нещодавно ухвалили звернення до уряду та Укрзалізниці щодо відновлення залізничної колії, яка простягається від села Підвисокого до Галича.

Про це повідомив міський голова Івано-Франківська Руслан Марцінків на своїй офіційній сторінці в соціальній мережі, пише frankivsk-future.com.ua.

За словами Руслана Марцінківа, відновлення колії протяжністю 29 кілометрів від Підвисокого до Галича допоможе на дві години скоротити час приїзду з Києва до Івано-Франківська.

«Це допоможе відразу з’єднати дві артерії Тернопіль – Ходорів та Ходорів – Івано-Франківськ. Також, це допоможе скерувати пасажирські поїзди з півдня і сходу України та з Києва, що оптимізує час у дорозі», – йдеться у зверненні франківських депутатів.

Міські чиновники переконані, що відновлення залізничної колії – це максимально оптимальне і виправдане рішення, оскільки воно не потребує великих затрат і значних транспортних будівництв. Крім того, реалізація цього проєкту вплине на розвиток туристичної галузі в Івано-Франківську.

Відомо, що в Україні раніше будували подібні залізниці, наприклад колію з Києва до Борисполя.

Звернення депутатів Івано-Франківської міської ради щодо відновлення залізничної колії вже опрацювали з Міністерством фінансів, як зазначив Марцінків. Тепер це звернення направили до уряду та АТ «Укрзалізниця». Чиновники сподіваються на позитивне вирішення цього питання, повідомляє «Укрінформ».

Latest Posts

Найкоротша і найдовша: про франківські вулиці Труша і Коновальця

В Івано-Франківську, як і в інших містах України, є вулиці різної довжини. Різниця в довжині деяких вулиць зовсім незначна, а в деяких...

Одна з найкрасивіших і найстаріших в Івано-Франківську: історія вулиці Шевченка

Вулиця Шевченка є однією з найдавніших, найкомфортніших і найкрасивіших вулиць Івано-Франківська. Вона знаходиться в центральній частині міста, неподалік Вічевого майдану та міського...

Історія залізничного вокзалу Івано-Франківська

Залізничний вокзал міста Станіславова був частиною Львівсько-Чернівецько-Ясської залізниці, яка існувала за часів Австро-Угорської імперії. Загальна довжина цієї залізниці складала приблизно 580 кілометрів....

Популярний громадський транспорт: коротка історія франківських тролейбусів

Тролейбус – це один із видів громадського транспорту, обладнаний одним або декількома електродвигунами та отримує живлення безпосередньо від зовнішнього джерела за допомогою...

Монастир в Гвіздці увійшов до списку соборів України, які ще можна врятувати

Жахлива пожежа в Соборі Паризької Богоматері в Парижі привернула увагу всього світу до питання, яке стосується збереження унікальних і релігійних пам'яток, які мають багаторічну...