Четвер, 23 Вересня, 2021

Новий міст на Пасічну знов потребує грошей

Як це не дивно, але будівництво нового моста на Пасічну знову потребує значних грошових вливань, і це не дивлячись на усі попередні обіцянки забудовників та влади. Місто має намір спробувати домовитись про додаткове кредитування будівництва з тими партнерами, які вже вкладали гроші на розвиток та оновлення автопарку ЕАТ, пише frankivsk-future.com.ua.

Саме таку позицію влади було озвучено на прес-конференції, яка відбулась з нагоди того, що перша частина проекту, по оновленню парку машин на ЕАТ закінчено.

“Ми сьогодні будемо мати окрему зустріч з цього приводу. Є розуміння, що ми в цьому напрямку можемо говорити. Ми обговоримо можливість такого кредиту для добудови моста на Пасічну.” – заявив міський голова Руслан Марцінків.

Ще 29 листопада до Івано-Франківська з візитом завітав міністр інфраструктури Владислав Криклій. Саме тоді були обговорені можливі шляхи дофінансування будівництва мосту на Пасічну з державного бюджету. Але, з невідомих причин, ті домовленості не мають під собою ніяких реальних кроків і по сьогодення.

Як всі ми пам’ятаємо, свого часу був проведений тендер на будівництво моста. Його виграло ТзОВ «Мостобудівельний загін №112». Переможець виграв завдячуючи тому, що запропонував провести усі роботи, що були вказані замовником, на 78 мільйонів 822 тисячі 433 гривні та 40 копійок дешевше,ніж була початкова ставка вартості будівництва. Тобто усього витрати на будівництво моста склали на той час 120 мільйонів гривен.

Цікавий факт про тендер

До речі, вже на той час, коли розроблявся проект, а це 2016 рік, генеральний проектант – ТОВ «Львівській будівельний холдинг», визначив вартість проекту у 206 з половиною мільйонів гривень. І ця сума ніяким чином не враховувала подальші будівельні роботи, а саме будівництво розв’язки та ремонт вулиці Хіміків. Лише сам міст, тобто перший етап робіт.

Згідно проекту передбачена довжина моста має становити 324 метри при ширині 14 з половиною метрів. Довжина шляхопроводу – п’ятдесят метрів. Усі будівельні роботи мали бути завершені ще до вересня 2019 року. Але, на разі, маємо те, що маємо. Обрубана половинка мосту прикрашає річковий пейзаж вже довгий час. За час будівництва моста його вартість постійно зростала та вже суттєво перевищує передбачені проектом суми. Будівництво триває й досі, хоча назвати відсутність будівельників на майданчику будівництвом – буде великим перебільшенням.

Latest Posts