Субота, 19 Червня, 2021

В Івано-Франківську тимчасово змінили маршрут одного комунального автобуса

Вчора, десятого листопада, в Івано-Франківську під час засідання виконавчого комітету прийняли рішення про те, щоб тимчасово змінити один з комунальних маршрутів у...

Найкоротша і найдовша: про франківські вулиці Труша і Коновальця

В Івано-Франківську, як і в інших містах України, є вулиці різної довжини. Різниця в довжині деяких вулиць зовсім незначна, а в деяких...

Одна з найкрасивіших і найстаріших в Івано-Франківську: історія вулиці Шевченка

Вулиця Шевченка є однією з найдавніших, найкомфортніших і найкрасивіших вулиць Івано-Франківська. Вона знаходиться в центральній частині міста, неподалік Вічевого майдану та міського...

Історія залізничного вокзалу Івано-Франківська

Залізничний вокзал міста Станіславова був частиною Львівсько-Чернівецько-Ясської залізниці, яка існувала за часів Австро-Угорської імперії. Загальна довжина цієї залізниці складала приблизно 580 кілометрів....

Популярний громадський транспорт: коротка історія франківських тролейбусів

Тролейбус – це один із видів громадського транспорту, обладнаний одним або декількома електродвигунами та отримує живлення безпосередньо від зовнішнього джерела за допомогою...

Новий міст на Пасічну знов потребує грошей

Як це не дивно, але будівництво нового моста на Пасічну знову потребує значних грошових вливань, і це не дивлячись на усі попередні обіцянки забудовників та влади. Місто має намір спробувати домовитись про додаткове кредитування будівництва з тими партнерами, які вже вкладали гроші на розвиток та оновлення автопарку ЕАТ, пише frankivsk-future.com.ua.

Саме таку позицію влади було озвучено на прес-конференції, яка відбулась з нагоди того, що перша частина проекту, по оновленню парку машин на ЕАТ закінчено.

“Ми сьогодні будемо мати окрему зустріч з цього приводу. Є розуміння, що ми в цьому напрямку можемо говорити. Ми обговоримо можливість такого кредиту для добудови моста на Пасічну.” – заявив міський голова Руслан Марцінків.

Ще 29 листопада до Івано-Франківська з візитом завітав міністр інфраструктури Владислав Криклій. Саме тоді були обговорені можливі шляхи дофінансування будівництва мосту на Пасічну з державного бюджету. Але, з невідомих причин, ті домовленості не мають під собою ніяких реальних кроків і по сьогодення.

Як всі ми пам’ятаємо, свого часу був проведений тендер на будівництво моста. Його виграло ТзОВ «Мостобудівельний загін №112». Переможець виграв завдячуючи тому, що запропонував провести усі роботи, що були вказані замовником, на 78 мільйонів 822 тисячі 433 гривні та 40 копійок дешевше,ніж була початкова ставка вартості будівництва. Тобто усього витрати на будівництво моста склали на той час 120 мільйонів гривен.

Цікавий факт про тендер

До речі, вже на той час, коли розроблявся проект, а це 2016 рік, генеральний проектант – ТОВ «Львівській будівельний холдинг», визначив вартість проекту у 206 з половиною мільйонів гривень. І ця сума ніяким чином не враховувала подальші будівельні роботи, а саме будівництво розв’язки та ремонт вулиці Хіміків. Лише сам міст, тобто перший етап робіт.

Згідно проекту передбачена довжина моста має становити 324 метри при ширині 14 з половиною метрів. Довжина шляхопроводу – п’ятдесят метрів. Усі будівельні роботи мали бути завершені ще до вересня 2019 року. Але, на разі, маємо те, що маємо. Обрубана половинка мосту прикрашає річковий пейзаж вже довгий час. За час будівництва моста його вартість постійно зростала та вже суттєво перевищує передбачені проектом суми. Будівництво триває й досі, хоча назвати відсутність будівельників на майданчику будівництвом – буде великим перебільшенням.

Latest Posts

Найкоротша і найдовша: про франківські вулиці Труша і Коновальця

В Івано-Франківську, як і в інших містах України, є вулиці різної довжини. Різниця в довжині деяких вулиць зовсім незначна, а в деяких...

Одна з найкрасивіших і найстаріших в Івано-Франківську: історія вулиці Шевченка

Вулиця Шевченка є однією з найдавніших, найкомфортніших і найкрасивіших вулиць Івано-Франківська. Вона знаходиться в центральній частині міста, неподалік Вічевого майдану та міського...

Історія залізничного вокзалу Івано-Франківська

Залізничний вокзал міста Станіславова був частиною Львівсько-Чернівецько-Ясської залізниці, яка існувала за часів Австро-Угорської імперії. Загальна довжина цієї залізниці складала приблизно 580 кілометрів....

Популярний громадський транспорт: коротка історія франківських тролейбусів

Тролейбус – це один із видів громадського транспорту, обладнаний одним або декількома електродвигунами та отримує живлення безпосередньо від зовнішнього джерела за допомогою...

В Івано-Франківську запустили SMS-оплату проїзду в транспорті

В Івано-Франківську відтепер пасажири комунального транспорту можуть розрахуватись за проїзд СМС. СМС-оплата доступна користувачам 3-х найбільших мобільних операторів. А саме – «Київстар», «Vodafone Україна» та...