Субота, 19 Червня, 2021

В Івано-Франківську тимчасово змінили маршрут одного комунального автобуса

Вчора, десятого листопада, в Івано-Франківську під час засідання виконавчого комітету прийняли рішення про те, щоб тимчасово змінити один з комунальних маршрутів у...

Найкоротша і найдовша: про франківські вулиці Труша і Коновальця

В Івано-Франківську, як і в інших містах України, є вулиці різної довжини. Різниця в довжині деяких вулиць зовсім незначна, а в деяких...

Одна з найкрасивіших і найстаріших в Івано-Франківську: історія вулиці Шевченка

Вулиця Шевченка є однією з найдавніших, найкомфортніших і найкрасивіших вулиць Івано-Франківська. Вона знаходиться в центральній частині міста, неподалік Вічевого майдану та міського...

Історія залізничного вокзалу Івано-Франківська

Залізничний вокзал міста Станіславова був частиною Львівсько-Чернівецько-Ясської залізниці, яка існувала за часів Австро-Угорської імперії. Загальна довжина цієї залізниці складала приблизно 580 кілометрів....

Популярний громадський транспорт: коротка історія франківських тролейбусів

Тролейбус – це один із видів громадського транспорту, обладнаний одним або декількома електродвигунами та отримує живлення безпосередньо від зовнішнього джерела за допомогою...

Індустріальний парк навколо Франківська: перспективи, наслідки

Активно об’єднуючи місцеві громади навколо Івано-Франківська у Руслана Марцінківа були серйозні плани щодо їх земель. Адже ставши власністю міста величезна територія тепер доступна для забудови. Що ж стане з Івано-Франківськом за декілька років? Подробиці на frankivsk-future.

Індустріальний парк

Минулого тижня мер Івано-Франківська уже зустрівся з представниками тих ОТГ, які приєдналися до міста, та попросив у них виділити достатньо земельних ділянок під забудову. Мер планує створити промислову зону навколо обласного центру, забудувавши всю територію заводами. І якщо поки мова йде про доступні землі в межах найближчих сіл, то в майбутньому хочуть підняти питання і щодо забудови сільськогосподарських ділянок. Але на це потрібен час, щоб мати офіційний дозвіл.

Таким чином, навколо центральної частини міста та завдяки активності місцевих та закордонних інвесторів, територія нових ОТГ перетвориться з маленьких сіл з чистим повітрям на справжню промислову зону.

У влади вже є план по забудові таких сіл, як Братківці, Березівка, Черніїв та Хриплин. Тут є достатньо вільної землі, яка підходить під будівництво заводів. Єдине, що зупиняє інвесторів, це необхідність додаткового проведення комунікацій до виділених ділянок. Адже на це потрібні будуть великі кошти. Також насторожує і невисока якість доріг, по яким не можна пустити вантажний транспорт з цінним товаром чи обладнанням.

Тож, для того щоб втілити в життя свої плани, владі Івано-Франківська необхідно не тільки вмовити представників ОТГ віддати землі під забудову, але й зробити велику роботу у напрямку створення промислової інфраструктури.

Також незрозумілим є і питання щодо інвесторів. Серед них можуть бути не тільки місцеві підприємці, які хотіли би розвивати бізнес на території Івано-Франківська та дбати про оточуюче середовище. Частіше за все, як показує практика, такими інвесторами стають іноземці, які витягують з місцевої компанії максимум, а потім перебазуються в Африку чи на Схід, де робоча сила значно дешевша.

То що чекає на мешканців Івано-Франківська та новостворених ОТГ в разі вдалої забудови індустріального парку?

Перспективи

З одного боку це добре. Адже ріст промисловості, заводи та фабрики, нові підприємства різного роду відкривають безліч можливостей для населення:

  • поповнення місцевого бюджету;
  • збільшення робочих місць та зменшення безробіття;
  • стабільність роботи;
  • з’являться товари місцевого виробництва, які можуть бути більш доступними по ціні, ніж будь-який імпорт тощо.

Негативні наслідки

З другого боку, варто задуматись над тим, до чого призведе подібна забудова з екологічного боку. Наявність будь-яких заводів чи фабрик, промислової зони навколо міста робить повітря, воду та землю в ньому несприятливими для здоров’я. Чим будуть дихати наші діти, якщо навколо Івано-Франківська значно поменшає полів, чистих річок, лісів, а натомість виростуть потужні підприємства?

Невже доля Івано-Франківська з екологічно чистого та сприятливого для проживання міста перетворитися на ще одне Дніпро чи Маріуполь?

індустріальний парк навколо Франківська

 

Latest Posts

Найкоротша і найдовша: про франківські вулиці Труша і Коновальця

В Івано-Франківську, як і в інших містах України, є вулиці різної довжини. Різниця в довжині деяких вулиць зовсім незначна, а в деяких...

Одна з найкрасивіших і найстаріших в Івано-Франківську: історія вулиці Шевченка

Вулиця Шевченка є однією з найдавніших, найкомфортніших і найкрасивіших вулиць Івано-Франківська. Вона знаходиться в центральній частині міста, неподалік Вічевого майдану та міського...

Історія залізничного вокзалу Івано-Франківська

Залізничний вокзал міста Станіславова був частиною Львівсько-Чернівецько-Ясської залізниці, яка існувала за часів Австро-Угорської імперії. Загальна довжина цієї залізниці складала приблизно 580 кілометрів....

Популярний громадський транспорт: коротка історія франківських тролейбусів

Тролейбус – це один із видів громадського транспорту, обладнаний одним або декількома електродвигунами та отримує живлення безпосередньо від зовнішнього джерела за допомогою...

На мості в Пасічній вводять транспортні обмеження

Як повідомили на засідання ТЕБ і НС Івано-Франківської області 19 серпня 2020 року, на мості в мікрорайоні Пасічна необхідно ввести певні заборони...