Деякі нові впровадження щодо залізничного вокзалу

Стало відомо, що Івано-Франківський залізничний вокзал належить до семи вокзалів України, яких планують здати в концесію. Серед цих вокзалів, окрім Франківського, також є: Харківський, Дніпровський, Вінницький, Запоріжський, Хмельницький та Миколаївський.  Далі розповість "frankivsk-future".

Проте таке рішення було не повністю узгоджене із "Укрзалізницею". Цього року президент України, Володимир Зеленський наголосив на тому, щоб Кабінет міністрів якнайшвидше підготував план, який стосувався реструктуризації Української залізниці. На зміни відреагували відразу.

Роботу усіх перелічених раніше вокзалів буде проаналізовано експертами Світового банку. До цього також буде впроваджено ще багато інших змін. Наприклад, обласні державні адміністрації стануть основними замовниками залізничних перевезень пасажирів. Крім того, зміниться система фінансування. Якщо раніше перевезення фінансували пасажири, тепер це ще стане обов'язком облдержадміністрації та будуть надаватися субсидії з державного бюджету.

Також до кінця цього року планують повністю впровадити законопроєкт "Про залізничний транспорт України". Він дозволятиме здійснювати різні передачі  залізничної інфраструктури (лізинг, оренда, управління, концесія, спільна діяльність).

Якщо вокзал Івано-Франківська таки передадуть у концесію, то з цього тимчасову вигоду зможе отримати якась приватна компанія. Вона буде вкладати туди гроші і взамін отримувати відповідний фінансовий прибуток.

Франківський вокзал не вважається якимось більш збитковим серед інших Українських вокзалів. Тому, точно невідомо чому його планують здати приватному власнику. Але "Укрзалізницю" про це не попередили. Такі рішення вже не вперше приймаються самостійно, бо багато критики іде в сторону "Укрзалізниці".

Її також планують поділити на три різні частини до кінця 2022-го року. Планують зробити окремих операторів, які відповідатимуть за пасажирських і вантажних перевізників.

The website encountered an unexpected error. Please try again later.