Вівторок, 9 Серпня, 2022

Історія виникнення SMM-спеціальності в Івано-Франківську

SMM-фахівець – нова професія, якої поки що не навчають у ВНЗ. Зазвичай, її обирають люди з маркетинговою або PR-освітою, адже саме така база потрібна для роботи в цій сфері. Однак чимало також успішних самоучок з вродженим маркетинговим чуттям, пише frankivsk-future.com.ua.

Ця сфера  відносно є новою, проте в інтернеті вже можна знайти безліч курсів і відео про те, як стати СММ-щиком. Професія дуже цікава для тих, хто любить соціальні мережі та розуміє їхні алгоритми.

Працювати в такій сфері не просто, оскільки потрібно завжди залишатися в трендах і правильно просувати бренд.

Історія виникнення

Маркетинг у соціальних мережах – це комплекс заходів щодо використання соціальних мереж з просуванням компаній та вирішення інших бізнес-завдань. Більшість медіаплатформ мають вбудовані інструменти аналізу даних, якими завжди користуються СММ-спеціалісти. Завдяки такій функції робота стає полегшеною, а фахівець може побачити всю картину, від якої може відштовхуватися та просувати блог, бренд, компанію, магазин…

СММ з’явився пізніше за розкрутку сайтів у пошукових системах. Точну дату, на жаль, не було встановлено. Проте це можна пов’язати з початком роботи перших соціальних мереж.

Найважливіше, що виконує фахівець цієї сфери – просуває та шукає клієнтів. Проте й це почали називати таргетом, проте ця функція виконує майже ті самі, що й СММ. Виникнення цього призвело до пошуку спеціалістів, які навчалися цьому тільки з інтернету та різних курсів. Навчання у вищих навчальних закладах немає. Тому це створює певну проблему. Наприклад, журналісти часто подаються в СММ-спеціалістів. Чому? По-перше, це хороший заробіток. По-друге, це дуже цікава робота для тих, хто любить соціальні мережі.

Історія SMM в Івано-Франківську

З того моменту, коли ми побачили стрімкий розвиток соціальних мереж, то й поруч з цим був пошук СММ-спеціалістів. Багато блогерів Івано-Франківська не мають часу на ідеальне ведення своєї сторінки. Навіть ті, що показують просто своє життя. Тому в функції СММ-спеціаліста почало входити написання постів, знімання історій. Також ці фахівці прив’язують сторінки Інстаграму та Фейсбуку, налаштовують рекламу, шукають клієнтів. Разом із приходом і розвитком соціальних мереж, всі зрозуміли, що потрібні люди, які вміють зробити красиву картинку та допомогти знайти клієнтів чи ж просто підписників. Насправді, робота не є однією з легких. Тому навіть такі блогери-мільйонники, як Тетяна Самбурська, Саша Бо мають працівників, які допомагають з цим. Часто СММ-спеціалісти відповідають на запити стосовно реклами чи товару, який продає роботодавець.

Ця спеціальність – це про зв’язок 24/7. Успіх приносить це тоді, коли людина справді обізнана, вміє комунікувати з авдиторією. Івано-Франківськ має чимало таких людей, які працюють у цій сфері. Проте багато, хто до кінця може ще й не розуміти всієї сутності роботи, але добре справляється. Також СММ-спеціаліст – ідейник, який завжди виношує в своїй голові нові ідеї, а потім втілює їх у реальність. Попит на цю професію з’явився в Івано-Франківську тоді, коли стрімко почав розвиватися Інстаграм. Більшість блогерів-мільйонників користуються такою послугою.

Також часто цих фахівців запрошують працювати у магазинах, салонах краси, ресторанах, в яких є сторінки с соціальних мережах. Важливо розуміти, що під час такої роботи потрібно вміти аналізувати цільову авдиторію, її смаки та уподобання. У будь-якому блозі завжди є певна тема, а тим паче в успішному.

Така професія приносить чимало коштів і допомагає розвиватися в сфері інформаційних технологій.

Latest Posts