Неділя, 17 Січня, 2021

На Франківщині пошкоджені залізничні колії та дороги. Рух зупинено

Вже третій день страшна негода панує на Прикарпатті. Весь регіон заливає дощами, річки виходять з берегів, руйнують мости, призводять до зсуву ґрунтів...

«Ми повинні вчитися цивілізованості», – заступник мера про конфлікти в громадському транспорті

Вчора, п’ятнадцятого грудня, відбувся онлайн-прийом заступника міського голови Івано-Франківська, директора департаменту інфраструктури, житлової та комунальної політики об’єднаної територіальної громади Михайла Смушака. Під...

Відмивання грошей без чіткого плану дій? Плани реставрації Пнівського замку

На даний час Прикарпаття може показати цікавим туристам більше ніж 4 тисячі пам’яток архітектури. Але дуже багато з них потребують капіталовкладень та...

Вміщалося 50 осіб: в Івано-Франківську розповіли цікаві факти про легендарний «пижик»

Чимало іванофранківців пам’ятають, як наприкінці 90-х років міськими дорогами їздили невеликі пасажирські автобуси білого та синього кольорів. Так звані «пижики» були першими...

Будинок-привид можна врятувати, облаштувавши у ньому музей Заливахи

Вже вкотре піднімається питання щодо долі занедбаного будинку, де колись була майстерня відомого українського живописця, шістдесятника та члена Клубу творчої молоді Опанаса...

Вулицями Франківська курсуватимуть два нові тролейбуси VOLVO

У середу, 27 лютого, в обласному центрі Прикарпаття на маршрут №:6 виїхали два нещодавно придбані тролейбуси Volvo.

Якщо франківці будуть задоволені «обновкою», то до кінця року КП «Електроавтотранс-ІФ» купить ще 14 машин, інформує Frankivsk future з посиланням на сайт міського голови Руслана Марцінківа.

Як повідомив керівник КП «Електроавтотранс-ІФ» Віталій Голутяк, тролейбуси купили в Австрії. Хоча раніше вони їздили у місті Лінц, знаходяться у дуже доброму стані. Окрім того, вони пристосовані для людей з обмеженими можливостями. Загальна кількість пасажирських місць – 145.

«Особливість цих тролейбусів – автономний хід, — каже Голутяк. – Тобто, якщо раптом зникне підключення до електромережі, то машини зможуть проїхати ще певний відрізок шляху».

Оновлювати тролейбусне депо у Франківську почали у 2016 році. З того часу в місті з’явилося п’ять австрійських MANів, дві чеські Skodи, ну і звісно ж два останні Volvo. Між іншим, деяким тролейбусам на підприємстві вже понад 20 років, а найновішому – 10.

«Розвиток мережі комунального транспорту – це наш пріоритет, — переконує мер Руслан Марцінків. Та додає, що зручний, доступний та недорогий транспорт – це не розкіш, а необхідність.

До речі, у 2018 році міська рада підписала угоду з білоруським холдингом «Белкоммунмаш» щодо купівлі 29 нових тролейбусів. З них 23 за угодою з ЄБРР (Європейський банк реконструкції та розвитку), шість – за грантові кошти.

Нові тролейбуси збиратимуть в Луцьку, 25% складників – українського виробництва. Використання українських моторів – принципова вимога до виробника. Обіцяють, нові тролейбуси будуть доступними для маломобільних груп та оснащені кондиціонерами.

Наразі депо комунального підприємства розраховане на 100 одиниць техніки. Однак в майбутньому має бути 120 автобусів і 80 тролейбусів. Окрім оновлення депо, «Електроавтотранс» також планує побудувати тролейбусну лінію на БАМ.

Автор фото: Богдан Досюк

Latest Posts

«Ми повинні вчитися цивілізованості», – заступник мера про конфлікти в громадському транспорті

Вчора, п’ятнадцятого грудня, відбувся онлайн-прийом заступника міського голови Івано-Франківська, директора департаменту інфраструктури, житлової та комунальної політики об’єднаної територіальної громади Михайла Смушака. Під...

Відмивання грошей без чіткого плану дій? Плани реставрації Пнівського замку

На даний час Прикарпаття може показати цікавим туристам більше ніж 4 тисячі пам’яток архітектури. Але дуже багато з них потребують капіталовкладень та...

Вміщалося 50 осіб: в Івано-Франківську розповіли цікаві факти про легендарний «пижик»

Чимало іванофранківців пам’ятають, як наприкінці 90-х років міськими дорогами їздили невеликі пасажирські автобуси білого та синього кольорів. Так звані «пижики» були першими...

Будинок-привид можна врятувати, облаштувавши у ньому музей Заливахи

Вже вкотре піднімається питання щодо долі занедбаного будинку, де колись була майстерня відомого українського живописця, шістдесятника та члена Клубу творчої молоді Опанаса...

До спадщини ЮНЕСКО можуть потрапити унікальні українські печери

Україна запропонувала внести неповторні українські печери до всесвітньої природної спадщини ЮНЕСКО. Ці печери, зокрема, і найбільша у світі гіпсова печера «Оптимістична», розташовані на теренах Тернопілля....