Середа, 28 Липня, 2021

Реальні кроки: на дорогах в Івано-Франківську скоро з’являться комунальні дуобуси

В Івано-Франківську продовжують активно розвивати громадський транспорт. Зокрема, у місті побільшало комунальних автобусів та з’являться нові маршрути. А щонайцікавіше – скоро на...

Як дістатися до Буковеля та чому трансфер — це кращий варіант

Гірськолижний курорт Буковель, що розташувався на висоті понад 900 м над рівнем моря, розвивається сьогодні шаленими темпами. Це й радує, й одночасно...

Чому франківчанам варто відслідковувати комбайни за допомогою GPS?

Просування сільськогосподарського бізнесу останнім часом характеризується появою великої кількості ризиків з економічної точки зору. Безліч факторів впливають на продуктивність та успіх будь-якого...

Електросамокати: що варто знати франківцям

В Івано-Франкіську електросамокати тільки починають набувати популярності, але багато місцевих жителів вже переходить на цей вид транспорту. Це зручно, екологічніше ніж автомобіль,...

Хто така Софія Галечко і чому у Франківську одну з вулиць назвали на її честь?

В Івано-Франківську поблизу вулиці Карпатської Січі знаходиться непримітна на перший погляд вулиця Софії Галечко. Напевно, про існування цієї вулиці здогадуються далеко не...

Стало відомо, коли продовжать будівництво пасічнянського моста

Стало відомо, що в червні місяці поточного року планують продовжити будівництво моста у мікрорайоні Пасічна. Роботи відновляться після того, як визначать переможця тендеру на будівництво транспортної розв’язки. Про це кореспондентам «Суспільного» розповів міський голова Івано-Франківська Руслан Марцінків, пише «frankivsk-future».

Зможе вирішити проблему заторів у місті

Місцевий таксист Михайло Глива час від часу їздить від центру міста до мікрорайону Пасічна. Чоловік говорить, що від минулого літа не бачив, аби на мості проводили якісь роботи. Він також зізнався, що з нетерпінням чекає на відбудову нового моста, який сполучатиме вулиці Хіміків і Надрічну, хоча і не до кінця впевнений, що це вирішить проблему заторів у Франківську.

«Якщо добудують і буде один, і другий міст, то, можливо, трохи зменшиться. А якщо той закриють, то буде ще гірше. Потреба є у цьому мості, але треба, щоб він був ширший. Того моста не вистачає при такій кількості машин», – каже Михайло.

Франківець Андрій Кривий розповідає, що йому доводиться майже кожного дня стояти в заторах. Тому він також сподівається, що завершення будівництва пасічнянського моста значно розвантажить рух транспорту.

За словами урбаніста Юрія Лозовенка, правильна транспортна розв’язка допоможе частково вирішити проблему заторів у місті. Через те, що новий міст є вузьким, у порівняні зі старим, водіям вантажівок краще користуватися старим мостом.

«Там цілий житловий масив збудований, у якому з різних боків вулиці є школа, дитсадочки, басейн. Якщо туди пропустити транзитний рух, особливо, вантажний рух з боку Тернополя, Тисмениці, то я не впевнений, що це буде добре, зважаючи на правила безпеки дорожнього руху, комфорту жителів. Я вважаю, що новозбудований міст має залишатися мостом для локального сполучення жителів Пасічної з центром міста і з іншими районами міста», – зазначив Лозовенко.

Коли відновлять будівельні роботи?

Роман Галіпчак, який є начальником управління капітального будівництва міської ради Івано-Франківська, стверджує, що будівництво наразі ведеться. Проте він так і не прокоментував ситуацію з веденням робіт на мості. Двадцять восьмого квітня на місці будівництва не було помічено робітників.

Міський голова Руслан Марцінків розповів, що роботи на деякий час призупинили. Він пояснив це тим, що в управлінні капітального будівництва чекають оголошення переможця тендера на будівництво транспортної розв’язки. З його слів, можна очікувати, що роботи відновляться у червні.

«Ми маємо приблизно 100 мільйонів гривень на ці потреби. Цього не вистачає, але це дозволить нам відновити роботи. Самий міст складається з трьох частин: міст, розв’язка на Надрічній і під’їзна дорога з вулиці Хіміків. Зараз ми на другому етапі – будівництво самої розв’язки, яка з’єднає Надрічну, Промислову та Княгинин», – повідомив Марцінків.

Урбаніст Андрій Коман каже, що сьогодні найбільше зауважень є до проєкту будівництва розв’язки. Ці зауваження стосуються переважно безпеки дорожнього руху. Урбаністи з Івано-Франківська вважають, що цю проблему можна вирішити альтернативним шляхом, однак міська влада не взяла їхні пропозиції до уваги.

До слова, у 2017-му році тендер на будівництво нового моста у мікрорайоні Пасічна виграло ТОВ «Мостобудівельний загін № 112». Початкова вартість будівельних робіт становила 120 млн гривень. А тендер на будівництво транспортної розв’язки було оголошено на суму понад 300 млн гривень.

Latest Posts

Як дістатися до Буковеля та чому трансфер — це кращий варіант

Гірськолижний курорт Буковель, що розташувався на висоті понад 900 м над рівнем моря, розвивається сьогодні шаленими темпами. Це й радує, й одночасно...

Чому франківчанам варто відслідковувати комбайни за допомогою GPS?

Просування сільськогосподарського бізнесу останнім часом характеризується появою великої кількості ризиків з економічної точки зору. Безліч факторів впливають на продуктивність та успіх будь-якого...

Електросамокати: що варто знати франківцям

В Івано-Франкіську електросамокати тільки починають набувати популярності, але багато місцевих жителів вже переходить на цей вид транспорту. Це зручно, екологічніше ніж автомобіль,...

Хто така Софія Галечко і чому у Франківську одну з вулиць назвали на її честь?

В Івано-Франківську поблизу вулиці Карпатської Січі знаходиться непримітна на перший погляд вулиця Софії Галечко. Напевно, про існування цієї вулиці здогадуються далеко не...

Жителі Прикарпаття страждають від несвоєчасної оплати праці

Прикарпатські «бюджетники» стикнулися з таким явищем, як зарплатні борги. Найбільша проблема з цього приводу виникла в Тлумацькому, Верховинському районах та у Витвицькій об’єднаній територіальній громаді...