Субота, 19 Червня, 2021

В Івано-Франківську тимчасово змінили маршрут одного комунального автобуса

Вчора, десятого листопада, в Івано-Франківську під час засідання виконавчого комітету прийняли рішення про те, щоб тимчасово змінити один з комунальних маршрутів у...

Найкоротша і найдовша: про франківські вулиці Труша і Коновальця

В Івано-Франківську, як і в інших містах України, є вулиці різної довжини. Різниця в довжині деяких вулиць зовсім незначна, а в деяких...

Одна з найкрасивіших і найстаріших в Івано-Франківську: історія вулиці Шевченка

Вулиця Шевченка є однією з найдавніших, найкомфортніших і найкрасивіших вулиць Івано-Франківська. Вона знаходиться в центральній частині міста, неподалік Вічевого майдану та міського...

Історія залізничного вокзалу Івано-Франківська

Залізничний вокзал міста Станіславова був частиною Львівсько-Чернівецько-Ясської залізниці, яка існувала за часів Австро-Угорської імперії. Загальна довжина цієї залізниці складала приблизно 580 кілометрів....

Популярний громадський транспорт: коротка історія франківських тролейбусів

Тролейбус – це один із видів громадського транспорту, обладнаний одним або декількома електродвигунами та отримує живлення безпосередньо від зовнішнього джерела за допомогою...

Провальний тендер. Чому ніхто не хоче мати справу з франківською владою?

Нещодавно був оголошений тендер на закупівлю вуличних меблів, а точніше лавочок для міського озера, що планують встановити в відпочинковій зоні. Проте тендер провалився, закупівля не відбулася та жоден підприємець не побажав взяти участь у ньому, пише Франківськ Майбутнього.

Не дивлячись на те, що влада мала закупити 26 об’єктів та планувалось витратити щонайменше сім тисяч гривень на кожну одиницю, проектом не зацікавились місцеві виробники вуличних меблів. Чому так, повідомив на своїй сторінці у Фейсбук Юрій Чабан, який пропонував раніше зробити такі лавочки для озера навіть по меншій вартості. Проте і він не взяв участі у тендері.

Варто зрозуміти, як відбувається подібне замовлення з боку франківської влади. Вони не роблять жодних авансів, лиш підписують договір на роботи. Ти мусиш, як власник підприємства, за свій кошт вкласти щонайменше сто тисяч гривень, закупити матеріал, виконати замовлення. Проте обігові кошти повернуться не скоро і ніхто не дає гарантій, що тобі заплатять. Так, за попередні замовлення від франківської влади Юрій Чабан ще не отримав заборгованих 600 000 гривень. А це немаленька сума, яка могла би служити підприємцю для розвитку та здійснення наступних планів.

Тож наші місцеві виробники швидше будуть працювати з іншими замовниками, з сусідніх областей, навіть зі східними, лиш не з прикарпатськими чиновниками, оскільки грошей від них навіть не очікують.

Згідно з планом, закупівля лавочок для міського озера та інший капітальний ремонт відпочинкової зони мав відбутися ще цього року. В ідеалі влада запланувала закінчити усі роботи до кінця літнього сезону. Та сам товар у вигляді вуличних меблів, згідно тендеру, мав бути зроблений та доставлений до кінця серпня. А обрати підприємця і закупити необхідний матеріал треба було ще станом на 6 червня. Проте, як видно на сайті Держзакупівлі, на тендер немає жодного претендента, жодної заявки на виконання робіт.

Фото взято з «Галки».

Latest Posts

Найкоротша і найдовша: про франківські вулиці Труша і Коновальця

В Івано-Франківську, як і в інших містах України, є вулиці різної довжини. Різниця в довжині деяких вулиць зовсім незначна, а в деяких...

Одна з найкрасивіших і найстаріших в Івано-Франківську: історія вулиці Шевченка

Вулиця Шевченка є однією з найдавніших, найкомфортніших і найкрасивіших вулиць Івано-Франківська. Вона знаходиться в центральній частині міста, неподалік Вічевого майдану та міського...

Історія залізничного вокзалу Івано-Франківська

Залізничний вокзал міста Станіславова був частиною Львівсько-Чернівецько-Ясської залізниці, яка існувала за часів Австро-Угорської імперії. Загальна довжина цієї залізниці складала приблизно 580 кілометрів....

Популярний громадський транспорт: коротка історія франківських тролейбусів

Тролейбус – це один із видів громадського транспорту, обладнаний одним або декількома електродвигунами та отримує живлення безпосередньо від зовнішнього джерела за допомогою...

Життя Станіслава в кредит

Як відомо, сукупний дохід бюджету Івано-Франківська 2019 р. було заплановано на рівні  3 007 254 300 гривень, видаткова частина, як це часто буває в...