Понеділок, 25 Січня, 2021

На Франківщині пошкоджені залізничні колії та дороги. Рух зупинено

Вже третій день страшна негода панує на Прикарпатті. Весь регіон заливає дощами, річки виходять з берегів, руйнують мости, призводять до зсуву ґрунтів...

«Ми повинні вчитися цивілізованості», – заступник мера про конфлікти в громадському транспорті

Вчора, п’ятнадцятого грудня, відбувся онлайн-прийом заступника міського голови Івано-Франківська, директора департаменту інфраструктури, житлової та комунальної політики об’єднаної територіальної громади Михайла Смушака. Під...

Відмивання грошей без чіткого плану дій? Плани реставрації Пнівського замку

На даний час Прикарпаття може показати цікавим туристам більше ніж 4 тисячі пам’яток архітектури. Але дуже багато з них потребують капіталовкладень та...

Вміщалося 50 осіб: в Івано-Франківську розповіли цікаві факти про легендарний «пижик»

Чимало іванофранківців пам’ятають, як наприкінці 90-х років міськими дорогами їздили невеликі пасажирські автобуси білого та синього кольорів. Так звані «пижики» були першими...

Будинок-привид можна врятувати, облаштувавши у ньому музей Заливахи

Вже вкотре піднімається питання щодо долі занедбаного будинку, де колись була майстерня відомого українського живописця, шістдесятника та члена Клубу творчої молоді Опанаса...

Проблема заторів в Івано-Франківську

Не секрет, що в Івано-Франківську існують часті затори і це створює неабиякі труднощі для автомобілістів, котрі часто скаржаться на цю проблему. Водії автомобілів, маршруток та інших транспортів вважають, що організація дорожнього руху, через перекритті вулиці, діє нераціонально. Нагадаємо, що деякі вулиці в івано-Франківську перекрили через розширення дорожньої частини для пішоходів. Крім того, водії обуренні через те, що багато світлофорів на магістральних вулицях міста неузгоджено працюють, немає достатньо міст для паркування та тепер майже не будують нові дороги. Детально про цю проблему розповість frankivsk-future.com

Проте урбаністи переконані, кількість приватного транспорту тільки зростатиме, якщо надалі в нашому місті будуватимуть нові дороги. А з європейського досвіду стає зрозуміло, що для вирішення проблем з заторами на дорозі, найкраще розвивати інші, альтернативні види з пересувань. Серед них можна виділити основні напрямки: зони для пішоходів, велодоріжки, та окремі зони для громадського транспорту. Ці сфери потрібно зробити якомога зручнішими, безпечнішими, доступними і комфортнішими для усіх учасників дорожнього руху.

Транспортна інфраструктура

Андрій Гіглюк, який є начальником міського Управління зв’язку і транспорту, зазначає, що питання з транспортного моделювання – проблема, яка потребує достатньо часу для вирішення. Він зазначає, що проблема виникає саме тоді, коли було опущено деякі головні моменти при забудові нових житлових кварталів та дорожнього пересування транспорту в їхніх межах. Для того, щоб вирішити проблему стосовно транспортного моделювання, в Івано-Франківську розпочали відповідні роботи. Наприклад, циклограми світлофорів, що знаходяться на перехресті трьох вулиць (Мельника-Франка-Незалежності), було змінено.

Андрій Гіглюк наголошує, що Івано-Франківськ потрібно ще забезпечити додатковими об’їзними дорогами і мостами. Ось, які напрямки потребують нових об’їзних доріг і мостів: Загвіздя-Набережна, Галич-Клузів-Надвірна, Узин-Єзупіль. Нове будівництво доріг та мостів уже є в планах міста, але воно дуже фінансово витратне. Поки що, було розпочато будівництво нового моста, який сполучатиме вулиці Хіміків і Надрічну.

Крім того, в Івано-Франківську розробили нові проєкти з облаштування декількох світлофорних об’єктів. Перший новий світлофорний об’єкт хочуть встановити на перехресті ще одних трьох вулиць Івано-Франківська (Довбуша, Василишина і Коновальця).

Розвиток альтернативи

Як і згадувалось раніше, багато водіїв в Івано-Франківську, нарікають на те, що нові дороги не будуються, а вулиці перекривають. Але начальник управління інфраструктурної політики в Івано-Франківську, Назарій Рогів має дещо інший погляд н цю справу. Він стверджує, що у багатьох європейських містах практикується розвиток альтернативних видів пересування, якщо немає змоги покращити в місті переміщення автомобілів. В такому випадку, більше думають та дбають про потреби пішоходів. З розвитком альтернативних видів пересування по місту, людина матиме більший і безпечніший вибір доріг, щоб попасти до свого місця призначення.

Варто також зазначити, що після зміни організації дорожнього руху на багатьох вулицях Івано-Франківська, вдалося облаштувати додаткові місця для паркування автомобілів, де їх раніше не було.

Latest Posts

«Ми повинні вчитися цивілізованості», – заступник мера про конфлікти в громадському транспорті

Вчора, п’ятнадцятого грудня, відбувся онлайн-прийом заступника міського голови Івано-Франківська, директора департаменту інфраструктури, житлової та комунальної політики об’єднаної територіальної громади Михайла Смушака. Під...

Відмивання грошей без чіткого плану дій? Плани реставрації Пнівського замку

На даний час Прикарпаття може показати цікавим туристам більше ніж 4 тисячі пам’яток архітектури. Але дуже багато з них потребують капіталовкладень та...

Вміщалося 50 осіб: в Івано-Франківську розповіли цікаві факти про легендарний «пижик»

Чимало іванофранківців пам’ятають, як наприкінці 90-х років міськими дорогами їздили невеликі пасажирські автобуси білого та синього кольорів. Так звані «пижики» були першими...

Будинок-привид можна врятувати, облаштувавши у ньому музей Заливахи

Вже вкотре піднімається питання щодо долі занедбаного будинку, де колись була майстерня відомого українського живописця, шістдесятника та члена Клубу творчої молоді Опанаса...

Очікуєм новий басейн для жителів Івано-Франківська

При оголошенні звіту мера міста Руслана Марцінківа про стан дозвілля, розважальної, культурної та спортивної сфери за останній рік, стало відомо, що муніципальний басейн в...