Угоду про спорудження в Івано-Франківську першого із 61 сортувальних депо підписала Укрпошта. Це буде автоматизована сортувальна станція. Далі на frankivsk-future.com.ua. Документ компанія затвердила із фірмою-підрядником, яка споруджуватиме депо у Франківську. Про це повідомила пресслужба компанії, передає «Курс». Що говорить керівництво Укрпошти про таку інновацію та коли підрядники обіцяють завершити будівництво – пишемо далі.
Як працюватиме сортувальне депо
Івано-франківське депо стане складовою Львівського кластеру. Станцію у нашому місті будуть використовувати для обробки кореспонденції всього регіону. Це, зокрема, логістика із 41 міським поштовим відділенням, 90 сільських, 31 пересувним, а також станцією кур’єрської доставки Франківщини.
Генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський каже, що завдяки такій станції, скоротиться швидкість доставки відправлень як по території України, так і в межах регіону. Так, мінімальний час і обсяг роботи із посилками в спорудженому депо зросте приблизно до 24 тисяч посилок за один день, чи сім з половиною за рік.
За словами Ігоря Смілянського, процес будівництва сортувального центру у Львові компанія вже розпочала. Відтак, спорудження стартувало у Івано-Франківську. Згодом депо появляться на Рівненщині і Тернопіллі. Розміщуватимуть депо не по адміністративному поділу, а розрахувавши концентрацію потоків відправлень. Ігор Смілянський обіцяє, що в результаті розробки такої логістичної мережі і перебудови перевезень, клієнти Укрпошти отримають якісну доставку.
У новій сортувальній станції планується автоматичне сортування 96% відправлень. Працівники сортуватимуть товари тільки у пластикову тару і рол-кейджі зі штрих-кодами.
Як виглядатиме нова станція
Автоматизовану сортувальну станцію планують збудувати на околиці Івано-Франківська. Загальна площа спорудження – 6 тисяч метрів квадратних, а площа ділянки – 3 гектари. Передбачається, що розмістять депо неподалік автомобільних магістралей до Львова (дорога Н-09), Чернівців (Р-24) та Тернополя (Н-18).
У самій споруді планують облаштувати роздягальні та душові кімнати для комфорту працівників. Обов’язковим є складове приміщення депо, тунельна мийка та АЗС і станція для технічного обслуговування авто.
Директор фірми-підрядника Тарас Виноградник розповідає, що у проєкті спорудження передбачаються нові засоби для завантаження і розвантаження автомобілів. Це, зокрема, вантажні шлюзи із підіймальною технікою.
У новому депо облаштують і використовуватимуть систему управління складом і транспортними перевезеннями. На станції будуть зони приймання, обробки посилок, сортування преси, доставки кур’єрськими послугами і окремо приміщення складів. Центр сортування має працювати цілодобово. Це повинно скоротити час обробки відправлень до 3-5 годин. Відтак, депо має забезпечити швидку доставку до різних куточків держави.
Окрім Франківського депо, до Львівського кластеру увійдуть ще Рівненське, Дрогобицьке, Тернопільське, Червоноградське, Ковельське, Мукачіське та Луцьке. В Україні загалом побудують 61 депо і 7 сортувальних центрів. Завершити усі роботи в Івано-Франківську планують до кінця 2023 року.