П’ятниця, 18 Червня, 2021

В Івано-Франківську тимчасово змінили маршрут одного комунального автобуса

Вчора, десятого листопада, в Івано-Франківську під час засідання виконавчого комітету прийняли рішення про те, щоб тимчасово змінити один з комунальних маршрутів у...

Найкоротша і найдовша: про франківські вулиці Труша і Коновальця

В Івано-Франківську, як і в інших містах України, є вулиці різної довжини. Різниця в довжині деяких вулиць зовсім незначна, а в деяких...

Одна з найкрасивіших і найстаріших в Івано-Франківську: історія вулиці Шевченка

Вулиця Шевченка є однією з найдавніших, найкомфортніших і найкрасивіших вулиць Івано-Франківська. Вона знаходиться в центральній частині міста, неподалік Вічевого майдану та міського...

Історія залізничного вокзалу Івано-Франківська

Залізничний вокзал міста Станіславова був частиною Львівсько-Чернівецько-Ясської залізниці, яка існувала за часів Австро-Угорської імперії. Загальна довжина цієї залізниці складала приблизно 580 кілометрів....

Популярний громадський транспорт: коротка історія франківських тролейбусів

Тролейбус – це один із видів громадського транспорту, обладнаний одним або декількома електродвигунами та отримує живлення безпосередньо від зовнішнього джерела за допомогою...

На міському озері Івано-Франківська «оживе» середньовічна корабельня

На Міському озері Івано-Франківська вже з березня цього року відбудеться будівництво кораблів праукраїнського та скандинавського типів. А майструватимуть їх за середньовічними методами – в тогочасному одязі та побуті.

Самі кораблі відтворюватимуть на основі історичних знахідок, човнів тисячолітньої давнини, знайдених в Україні та Данії, інформує  Frankivsk-future.

Перша в історії Середньовічна масштабна реконструкція кораблів епохи тисячолітньої давнини. Зокрема, проукраїнського корабля “Єлизавета Київська”, в 16 метрів завдовжки, та корабля вікінгів “Гарольд Сигурдсон”, який приймає на борт 30 воїнів.

Кораблі будуть музеєм під відкритим небом, який відкриватиме історію з середини для нових поколінь, проходячи експедиційними та екскурсійними водними шляхами України і не тільки.

Кораблі знаходитимуться на балансі “Благодійного Фонду “Дороги Предків”, а виручені кошти від експлуатації використовуватимуться для реалізації соціальних проектів.

Однак для цього їх слід спершу збудувати. Творитимуть ці кораблі не просто майстри-будівельники, а насамперед – кожен активний житель міста Івано-Франківська та гості будівельного майданчика, які захочуть вкласти свою частку в створення цього історичного проекту.

Суть проекту покликана згуртувати і спільними зусиллями як іванофранківців, так і всіх небайдужих створити вагомий історико-культурний об’єкт. Два кораблі – символи єднання та надії. Це дозволить  привернути увагу до Івано-Франківська як міста, яке громадою розвиває історію та культуру.

Крім того проект на 4 місяці забезпечить майданчик для активного дозвілля міщан та гостей міста. На сьогоднішній день уже побудовано один човен, в експедиції яким з’єднали місто Івано-Франківськ та старовинну столицю – Галич. Тепер планується провести експедицію цими кораблями, випробувавши їх на Дністровських водах.  

Мешканців та всіх небайдужих просять матеріально допомогти, щоб створити щось величне і гідне, щоб нове покоління відчуло всю славу минулих часів та силу нашого єднання.

Підтримати проект матеріально можна за реквізитами:

БО «Благодійний Фонд «Дороги Предків» р/р 26006052538439 МФО 336677 ОКПО 42622703. Необхідно вказати ім’я, прізвище та ціль переказу. 

Latest Posts

Найкоротша і найдовша: про франківські вулиці Труша і Коновальця

В Івано-Франківську, як і в інших містах України, є вулиці різної довжини. Різниця в довжині деяких вулиць зовсім незначна, а в деяких...

Одна з найкрасивіших і найстаріших в Івано-Франківську: історія вулиці Шевченка

Вулиця Шевченка є однією з найдавніших, найкомфортніших і найкрасивіших вулиць Івано-Франківська. Вона знаходиться в центральній частині міста, неподалік Вічевого майдану та міського...

Історія залізничного вокзалу Івано-Франківська

Залізничний вокзал міста Станіславова був частиною Львівсько-Чернівецько-Ясської залізниці, яка існувала за часів Австро-Угорської імперії. Загальна довжина цієї залізниці складала приблизно 580 кілометрів....

Популярний громадський транспорт: коротка історія франківських тролейбусів

Тролейбус – це один із видів громадського транспорту, обладнаний одним або декількома електродвигунами та отримує живлення безпосередньо від зовнішнього джерела за допомогою...

Франківці створили додаток, через який можна побачити історію міста

Сьогодні сучасні новітні технології та невпинний прогрес в IT-сфері вже стали невід’ємною частиною нашого життя. І одним з таких яскравих прикладів зараз є опанування доповненої реальності. Існують...